NAPRED VOŠA FORUM | FK Vojvodina
http://napredvosa.com/forum/

CIRKUS KUP PREDIKTOR
http://napredvosa.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=1066
Page 1 of 7

Author:  maticmatic [ December 1st, 2016, 10:49 pm ]
Post subject:  CIRKUS KUP PREDIKTOR

Poštovanje odlučio sam da predložim igru koja bi išla u skladu sa Cirkus Super ligom. I da ne bude više lutanja i da oba takmičenja budu usko vezana.

Igra se zove CIRKUS KUP PREDIKTOR.

SISTEM TAKMIČENJA

O SAMOM TAKMIČENJU

Image

Pravila takmičenja su slična kao i prethodnih godina. Igra se po kup sistemu na ispadanje. Nokaut sistem, pobednik iz dvomeča prolazi u sledeću rundu. Broj rundi zavisi od broja prijavljenih učesnika. U koliko se prijavi neparan broj igrača novajlije i igrači sa slabijim plasmanom iz prethodne sezone igraju kvalifikacione runde dok se ne dobije dovoljan broj igrača ( 16 ili 32 ), po uzoru na engleski FA kup gde timovi iz nižih liga igraju prvi pa im se priključuji timovi iz najvećeg ranga. Kvalifikacione runde bi amortizovale eventualni nedostatak igrača i dala mogućnost nekim igračima koji nisu članovi lige da se takmiče sa nama. Dvokružni grupni sistem takmičara je predug i postaje opterećenje takmičarima koji su ispali posle tri ili četiri kola.
Na početku i pred svaku rundu u bubanj se ubacuju svi takmičari. Nema povlašćenih ekipa kakao je ranije bio slučaj I svi se nalaze u istom šeširu.
Igra se dva meča po duelu I pobednik je onaj koji iz oba duela nakupi najviše poena. U slučaju nerešenog ishoda igra se dodatni meč (objašnjenje u delu pravila igre). Ponovni duel će se igrati 2 nedelje pred starta sledeće runde.
Tipuje se na rezultate utakmica Cirkus Super lige. Znači tipuje se na rezultate 8 utakmica. Da bi se razlikovalo domaćinstvo u duelima, domaćin će imati priliku da stavi džoker na neki od parova i uslučaju pogodtka duplirajumu se bodovi sa dotičnog meča (objašnjeno u načinu tipovanja)

VRSTE IGRE I BODOVANJE

TAČAN REZULTAT= (6 BODOVA)

TIP IGRE
(0:0, 1:0, 0:1, 1:1, 2:1, 1:2, 2:2 itd)


Tip igre koji ujedno i najbitnija vrsta igre. Obuhvata sve ostale tip igre I donosi najviše poena. Samim pogodtkom tačnog rezultata a ima ih 8 po duelu donosi maksimalan broj bodova koji se može dobiti u celoj igri. Sistem bodovanja je takav da pogodak donosi 3 poena ali pošto obuhvata I sve ostale vrste igre donosi i preostalih 3 poena koje obuhvataju druge tip igre. Po važnosti je najbitnija stavka u komletnog igri.

Primer:
VOJVODINA – NOVI PAZAR 3:0
Jedan od igrača u duelu je tipovao isti rezultat. Bodovanje je sledeće ( TR (3) + F (1) + G (1) + B (1) = 6 bodova.
Ukupan broj bodova (1 meč) = 6 bodova

FIKS= (1 BOD)

TIP IGRE
(1 X 2)


Druga vrsta igre je fiks. U slučaju da se ne pogodi tačan rezultat bodovi se dobijaju na osnovu koje tipovao tačan fiks koji se dogodio na meč. Za pogodak se dobija 1 poen I nezavistan je od ostalih vrsta igara osim sa konačnim ishodom čiji je deo.

Primer:
VOJVODINA – NOVI PAZAR 3:0
Jedan od igrača u duelu je tipovao fiks na Vojvodinu Bodovanje je sledeće (F (1)) = 1 bod.
Ukupan broj bodova (1 meč) = 6 bodova

BROJ GOLOVA= (1 BOD)

TIP IGRE
(0-1, 2-3, 4-6, 7+)


Treća vrsta igre je fiks. U slučaju da se ne pogodi tačan rezultat bodovi se dobijaju na osnovu koje tipovao broj golova koji se dogodio na meču. Za pogodak se dobija 1 poen iz razliku od fiksa ovde postoji uvek dve ili više šansi za pogodak u zavisnosti od vrste tipa

Primer:
VOJVODINA – NOVI PAZAR 3:0
Jedan od igrača u duelu je tipovao 2-3 gola na meču Bodovanje je sledeće (G (1)) = 1 bod.

Ukupan broj bodova (1 meč) = 1 bod

UKUPAN BROJ GOLOVA= (2 BOD)

TIP IGRE
(0, 1, 2, 3 itd.)


Četvrta vrsta igre je ukupan broj golova. Ova igra je u suštini povezna sa trećom vrstom igre I donosi bonus poen. U slučaju da se ne pogodi tačan rezultat bodovi se dobijaju na osnovu koje tipovao tačan broj golova koji se dogodio na meču. Za pogodak se dobija 1 poen za prethodnu vrstu igre koja je broj golova ali dobija se I bonus poen za pogođen tačan broj golova koji se dogodio na meču. Samim pogodtkom 3 vrsta igre I 4 vrsta se spajaju I donose 2 poena

Primer:
VOJVODINA – NOVI PAZAR 3:0
Jedan od igrača u duelu je će na meču pasti 3 gola. Bovanje je sledeće (G (1)+ B(1) ) = 2 bod

Ukupan broj bodova (1 meč) = 2 bod

(TR = TAČAN REZULTAT, F = FIKS, G = GOLOVI, B = BONUS)

UKUPAN BROJ BODOVA (8 MEČEVA) = (48 BODOVA)

PRAVILA TAKMIČENJA

Tipuju se isključivo utakmice Super Lige Srbije , ali za razliku od predhodnih sezona neće biti duplo tipovanje na isto kolo. Uvodi se potpuno drugačija igra. Ne postoje tipovi 1,X,2,0-1,2-3,4-6,7+. Tipuju se samo tačni rezutati.
Postoji samo jedno pravilo u igri a to je da tip tačanog rezlutata igrači nemogu da ponove. Sve ostalo je dozvoljeno. Ako takmičar 1 igrao 1:0 , takmičar 2 sme da tipuje bilo koji rezlutat osim 1:0. Inače se taj par računa kao greška u tipovanju i neće biti uključen u ukupan rezultat.

Primer:

Vojvodina – Novi Pazar 2:0 (igrač 1) – Vojvodina – Novi Pazar 2:0 (igrač 2) = nije dozvoljeno.
Da bi se razlikovalo domaćinstvo uvodi se džoker koji može da duplira bodove na jednom od mečeva. Svaki domaćin može samo da postavi jednog džokera za celo kolo. Bodovi se dupliraju u rangu od (2-6 bodova).

U slučaju nerešenog ishoda. Igra se revanš. Domaćin se izvlači i igra se dve nedelje pre starta sledeće runde. U slučaju da i u tom meču dođe do nerešenog ishoda, pristupa se sledećem. Gleda se broj pogođenih tačnih rezultata i u koliko je to jednako onda pobednik se odlučuju tako što se traži par u duelu gde je jedan od igrača skupio veći broj poena. Npr. na Vojvodinu domaćin je imao 1 bod a protivik recimo 2 pobednik je gost koji je u tom paru sakupio veći broj poena.

Primer:
Vojvodina – Novi Pazar 2:0 :klovn: - DŽOKER


PRIMER TIPOVANJA

Primer

IGRAČ (1) - DOMAĆIN
Bačka - Napredak 1:2
Partizan - Novi Pazar 4:0
Vojvodina - Radnik 2:0
Javor - Radnički Niš 2:0
Čukarički - Voždovac 2:1
Spartak - Mladost 1:0
Rad - Metalac 1:1
Borac - Crvena Zvezda 0:1 :klovn:

IGRAČ (2) -GOST
Bačka - Napredak 0:2
Partizan - Novi Pazar 3:1
Vojvodina - Radnik 3:1
Javor - Radnički Niš 1:1
Čukarički - Voždovac 3:0
Spartak - Mladost 0:0
Rad - Metalac 0:0
Borac - Crvena Zvezda 0:2

Ukratko o pravilima i igri. Tako da sva pitanja i sugestije možete ostaviti u ovom topiku. Rado žu na njih da odgovorim

Author:  maticmatic [ December 1st, 2016, 11:10 pm ]
Post subject:  Re: CIRKUS KUP PREDIKTOR

Zaboravio sad da navedem da domaćin može da ima makismalan broj bodova (54). Naravno ako pogodi džokera.

Author:  salamanka [ December 2nd, 2016, 10:35 pm ]
Post subject:  Re: CIRKUS KUP PREDIKTOR

maticmatic wrote:
Zaboravio sad da navedem da domaćin može da ima makismalan broj bodova (54). Naravno ako pogodi džokera.


iskreno meni je i ovaj kup dosta i jos nisam naucio pravila

Author:  maticmatic [ December 3rd, 2016, 12:06 am ]
Post subject:  Re: CIRKUS KUP PREDIKTOR

Ovo bi trebalo da bude zamena za kup. A što se tiče pravila samo pitaj. Objasniću ti bez problema.

Author:  salamanka [ December 3rd, 2016, 3:25 pm ]
Post subject:  Re: CIRKUS KUP PREDIKTOR

ma sto se mene tice rokajte,pravila ima da fatamo u hodu ko ga jebe,bar ja...ako je zamena za kup onda oke ,jer tri takmicenja bi me ubilo,kontrolisuci ove bandite sta rade i otkrivajuci njihove prevare

Author:  Stoik [ December 3rd, 2016, 6:29 pm ]
Post subject:  Re: CIRKUS KUP PREDIKTOR

Još nisam na tenane razbistrio sve ovo, ali da se ne bi sve pretvorilo u Cirkus košarku, jedan pogodak bi trebalo da nosi jedan poen.

Author:  maticmatic [ December 3rd, 2016, 9:30 pm ]
Post subject:  Re: CIRKUS KUP PREDIKTOR

A rezultati u ligi sve sem fudbalski ovo dođe mu više kao vaterpolo.

Ne upravo pogrešno. Gde piše da rezultati moraju da budu fudbalski. Gde piše da sve mora da bude u fudbalskim okvirima. Bitno je napraviti igru koja će da bude u skladu sa cirkus ligom. U ostalom postoje igre na netu sličnog tipa i tamo su rezultati mnogo veći. Najbitnije je napraviti igru koja će imati sličnosti sa igrom koju već igramo. Ovo je samo nadogradanja tipa koju već imamo a to je tačni rezultat. I sad umesto da imaš jedan imaš osam priliak za pogodak. Ovim lutanjem u kupu nigde ne idemo. Niti mi imamo veze sa ostalim ligama niti igramo ono što kup treba da predstavlja.

Author:  maticmatic [ December 3rd, 2016, 9:37 pm ]
Post subject:  Re: CIRKUS KUP PREDIKTOR

salamanka wrote:
ma sto se mene tice rokajte,pravila ima da fatamo u hodu ko ga jebe,bar ja...ako je zamena za kup onda oke ,jer tri takmicenja bi me ubilo,kontrolisuci ove bandite sta rade i otkrivajuci njihove prevare


Ne ne bit trebali napraviti tri takmičenja nego već jednom napraviti igru koja bi trebala da ima veze sa cirkus ligom. Kakve mi veze imamo sa ligom šampiona ako igramo to samo da bi imali drugo takmičenje. Onda je totalno bezveze.

Samo rokaj šta god te zanima vezano za igru pravila su vrlo jednostavna. Jedinu zabranu koju imaš jeste da ne smeš isti tip igre kao i tvoj protivnik. Kao i super ligi. Ono što te ova igra treba da nauči da pored tačnog rezutlata koje gađaš, gađaš i ukupan broj golova i naravno pobednika meča. Tako recimo uzmeš Zvezdu ili Partizan i tipuješ na njihovu pobedu. Ako ne pogodiš rezultat nema veze dobija delimične poene na njihovu pobedu. Tako da recimo i ti tvoj protivnik možete da tipujete na njih ali neko će u tom meču dobiti veći neko manji broj poena. Mada je moguće i identičan.

Pravila realno ne postoje. Postoje samo bodovi koji se odnose na vrednost tvog pogodtka. Tako recimo fiks koji je realno najakše pogoditi kao i golove jer imaš taj opseg kao i super ligi. Donose mali broj poena dok pogađanje tačnog rezultata donosi veći broj poena.

Author:  salamanka [ December 4th, 2016, 11:44 am ]
Post subject:  Re: CIRKUS KUP PREDIKTOR

meni je to ok..pogotovu sto sam veliki broj utakmica gubio sa 5 ili 6 pogodaka u cirkus ligi,a tamo sam prinudjen da tipujem razlicito od protivnika..odnosno ko je on igrao na golove i stvaio od 2-3 na utakmici de mislim da ce biti 1-1 sto je teze pogoditi imali smo isto broj bodova.
Samo slabo se nadaj u prolaz,banditi zele svu vlast i svu kontrolu,pa u ovom kolu cirkus lige ,po vec oprobanom receptu jadaju se sto protivnik tipuje protiv njih. Recimo ja u proslom prvenstvu nisam odigrao ni jednu utakmicu da mi protivnik nije tipovao,dok kod bandita toga ima koliko oces. Skrenuh ti sa teme ,izvini,ali cisto da se zna!!

Author:  maticmatic [ December 4th, 2016, 2:26 pm ]
Post subject:  Re: CIRKUS KUP PREDIKTOR

Biće to super. A da bi ti u praksi pokazao kao funkcioniše istipuj mi tačne rezultate na utakmice sledećeg kola. Pusti maštu na volju, probaj čak i da lupiš. I onda ćeš videti kako bi to izgledalo.

Evo ti parovi

Quote:
Napredak - Mladost
Metalac - Voždovac
Crvena zvezda - Radnički Niš
Borac - Radnik
Rad - Novi Pazar
Spartak - Bačka
Čukarički - Partizan
Javor - Vojvodina


I na jednom stavi ovog :klovn: . Gde misliš da si najsigurniji u pogodak.

Onda ću ja da istpujem pa da vidiš kako bi taj duel izgledao.

Suština je da ova igra ima maltene sve elemente iz prve samo što je bodovni sistem i sama igra u drugačijoj formi. A nemaš ograničenje da li mora na Zvezdu golove ili na Partizan nego šta ti hoćeš to igraš.

Page 1 of 7 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/